841 777 777 | eshop@konicaminolta.cz

Často kladené dotazy na jednom místě…

Nejčastější dotazy od Vás najdete níže


Máte dotazy? My máme odpovědi!

Jak celý proces probíhá?

Nejdříve si vyberete službu, která nejblíže odpovídá Vašim tiskovým potřebám. Následně nás kontaktujete. Je na Vás jestli prostřednictvím formuláře v sekci Kontakt, emailem nebo telefonicky.

Obchodní zástupce s Vámi kompletně celý proces projde, poradí Vám v případě, že se nebudete moci rozhodnout a nebo navrhne jiné řešení.

Například budete potřebovat využívat těchto vlastností:
1. budete tisknout jen formát A4
2. budete tisknout jen černobíle, nepotřebuji barevný tisk
3. rádi byste občas skenovali, ale nepotřebujete oboustranný podavač
4. tiskárnu připojíte prostřednictvím LAN sítě

Dle těchto informací z příkladu vybere obchodní zástupce nejvhodnější stroj. V tomto případě to může být třeba Konica Minolta bizhub 3320.

Stroj je po uzavření smlouvy dopraven k Vám na místo, nainstalován. Součástí instalace je i proškolení uživatele.

Kolik mě bude služba stát?

Zaplatíte JEN za to, co vytisknete. Pokud například vytisknete 1000 stran za měsíc, zaplatíte pouze 1000xcena za stranu dle vybraného tarifu. Více viz Tiskové tarify.

Je tiskárna opravdu ZDARMA?

ANO! Tiskárna nebo multifunkce je v rámci vybraného tarifu vždy ZDARMA. Platíte POUZE za vytištěné strany.

Z jakých tiskáren si mohu vybrat?

Vy nám sdělíte Vaše potřeby v tisku a my vybereme vhodný stroj. Například potřebujete tisknout A4 velikost a barevně, my Vám dáme ZDARMA barevnou tiskárnu velikosti A4.

Co když dojde toner?

Stroje Konica Minolta jsou vybaveny funkcemi, které sami odhalují případné chyby, čí stav spotřebního materiálu. Stroj si za Vás \“objedná\“ toner sám. Naši servisní technici sami přijedou a vymění toner za nový. Výměna toneru je ZDARMA.

Proč je to tak levné?

CHYTRÝTISK je levný především díky vysoké kvalitě tiskáren Konica Minolta. Kvalita stroje je podpořena používáním originálního spotřebního materiálu a pravidelnou údržbou stroje. Údržbu stroje zajišťuje profesionální servis Konica Minolta.

Kdy mohu začít tisknout?

Celý proces od kontaktu s obchodním zástupcem přes projednání konkrétního typu stroje až po dodání, může trvat méně než 5 pracovních dnů. Tiskárnu Vám dopravíme až do kanceláře.

Nebudu muset volat servis?

Stroje Konica Minolta jsou vybaveny funkcemi, které sami odhalují případné chyby, záseky papíru apod. Stroj si za Vás \“objedná\“ servis sám a to včetně výměny spotřebního materiálu.

Co když se tiskárna rozbije?

Všechny naše tiskárny umí samy nahlásit chybu nebo poruchu. Na základě tohoto hlášení je upozorněn servisní technik ve Vaší lokalitě. Stroj je poté ve velmi krátké době opět připraven k provozu.


Máte další otázky?

Neváhejte nás kdykoli kontaktovat. Navrhneme Vám řešení dle Vašich potřeb a na míru. Jsme specialisté na optimalizaci tiskových potřeb u malých zákazníků i u velkých nadnárodních společností.

Chci vás kontaktovat

CHTRYTISK.CZ

Pronajmeme Vám tiskárnu, za kterou nezaplatíte ani korunu. Budeme Vám účtovat výhradně za vytištěné strany.

Kontaktní informace

Konica Minolta Business Solution Czech spol. s r.o.
Žarošická 13, 628 00 Brno
Phone: 841 777 777 Web: www.chytrytisk.cz
Back to Top